Monday, March 11, 2013

bulan ditutup awan

sekarang tengah hujan. tepi pun hujan. okay lawak hambar. thing is, its March already.  selepas mlantak satu peket kerepek ubi dan sebiji epal, aku masih lagi lapar. dasar perut tebal.
thinking about future scares the hell out of me. last weekend I went to 'finishing school' one of the softskill program provided by the UPM. they just know how to make our life miserable
And dalam tu adalah mock interview. konon2nya I am applying for the post of journalist! homboi konon! and after the interview the madam told me that I'd be a great journalist. thing is, I dont think I will.
lepas ni kerja, nak bagi duit kat mak apak, nak bayar ptptn, 30k. kahwin lagi bagus kan? tapi siapa suruh tak bijak. jadi rasakan kau bayar hutang sedemikan banyaknya.
I feel like giving myself a one week MC. and I don't think that would be enough. blerghhhh

rimas duduk dalam bilik yang gelap. nak buka lampu roomate tengah tidur, nak selak langsir kilat sabung-menyabung dekat luar. not a productive day.

No comments: