Tuesday, March 17, 2015

senang

Assalamualaikum.

Untuk memudahkan urusan harian dan urusan hati aku. aku rasa yang paling mudah dan berkesan ialah. go with the flow. haritu aku ada masalah dengan seseorang ini yang buat aku rasa 'mehhh, I dont even want to talk to you ever again'. tapi sekarang macam dah okay. hati aku tak sakit bila pandang muka dia. so, I guess thats a good start. One thing that I learned over time is, holding grudges ain't going to take you nowhere. kau hidup kau bernafas sambil sedut segala perasaan sakit hati kau. sampai bila soalnya?

Kan? Aku rasa mudah lagi kalau kau jadi orang yang meminta maaf. No matter how stupid it might sound to you, I did that. and I felt the burden fell off my shoulder.

And yes, aku sedang bergelut dengan masalah hati jugak sekarang ni, kesian aku. dah tua-tua selayaknya dah ada anak tiga baru nak merasa perasaan bangang ni. kahkah. itu pun satu hal, aku go with the flow jela. doa. doa dan terus doa. kalau belum masa, kau buatlah macam mana pun. tak kemana. betul tak? DIA sebaik-baik perancang. Hey, have faith Aina. InshaAllah :)


No comments: