Sunday, February 10, 2013

muntahs

hai.

Yesterday my dad, dekya and I went to jusco in searching for new handbag for mama. sajalah pak hasan nak bagi sepraisss. olololo omeyomey. okay stop.

after the long search (please be inform that pak hasan is a very very very choosy man) yang ni tak kena yang tu tak kena. haaa at last we found one. and then, pak Hasan belanja makan kenny rogers yeay!

Lepas makan tu dah rasa macam ada something wrong somewhere. perut membusung umpama mahu meletup. well maybe because I ate too much.

around 11 pm, aku muntah sesi pertama. banyak okay. then perut rasa lega sikit but still sakit menyucuk.

bila semua orang dah tido. aku meneruskan sesi muntah bertalu2 hingga muntah yang keluar hanya air jernih yang rasanya pahit. blerghhhhhhhhhhhh

sesi muntah ini digantikan pula dengan sesi cirit birit around 3 am.

sampai ke satu tahap, aku rasa nak merangkak pegi toilet dan berak sambil baring. dapat tangkap tak penyeksaan tu?

dan bangun pagi tadi terus demam. panas. lepas mandi, makan bubur sikit, makan ubat dan tidur sampai petang. so basically, I spent my whole day in bed. because I am still sitting in my bed as I wrote this down.

aku taktahu lah apa punca food poisoning semalam. sebab babah and adik makan the same thing but diorang okay jerr. maybe because of the side dish. the coeslaw.

tapi yang aku tahu, aku masih sakit dan melepet macam orang hilang upaya.




bye.


No comments: