Monday, October 22, 2012

baru kau tahu.

Assalamualaikum everyone.

      well, if ada lagi yang tidak tahu. I am right now doing my internship at Utusan Karya Sdn.Bhd. under majalah Mastika. dan pada suatu hari yang hening, saya dengan gatal gedik telah menerima tawaran untuk bekerja sebagai promoter selama 8 hari (4weeks because its only on the weekends).

well at first i thought that i'd be okay untill I finally realize, yang fyp gua tak buat mende pun lagi dengan tajuk kena tolak mentah-mentah  gwwjafst5auak. fuuhhh fuhhhh. Rasa menyesal dah mula menerajui setiap urat saraf dan darah namun sudah terlewat untuk kata 'NO'. jadi gua gagahkan pinggang mengayuh jugak kerja ini.

   And last saturday was my first day of work. 10am-10pm. gila abah kau takdapat duduk langsung except waktu rehat which I really-really go and terlentang at surau because my pinggang ache. Ada ke kau pinggang aina? -.-''   well ada okayy. walaupun diselaputi lemak tepu masih ada pinggang di sana. All I can say is, I've been through HELL. It is very very very tiring. because you have to stand all day.

Dan hari Isnin yang mulia ini saya masih kerja masuk opis. sobbs sobbs. feel worse than nepal punya buruh sebab diorang pun reti cuti tauuu. kite 7days per week kerja for the next 3 weeks. but at leasssttt kerja di opis ni duduk atas kerusi boleh pusing-pusing. wuuuuuu

baru kau tahu susah senang nak cari duit kan aina kan. sobbbs.

No comments: