Friday, November 8, 2013

mama bear

Assalamualaikum.


pernah kita jumpa dalam alam nyata. pernah. oh ya pernah. di kafe. aku tegur kau cuma. Hai Kak.. dan kau senyum kembali.


Kata orang doa yang paling elok adalah doa kita untuk orang lain dalam diam. tanpa si dia tahu kau mendoakan.
dan aku percaya kuasa doa.

aku gembira lihat kau sudah jumpa dunia kau
sudah bahagia di samping yang sayang kau
dan yang kau sayang sudah mula bercambah dalam badan kau

jadi,
rasanya bukan aku seorang mendoakan bahagia kau.


semoga kau bertambah sihat. bertambah cantik, bertambah ilmu. bertambah kasih
bertambah sayang.

semoga segala kebaikan yang ada atas dunia ditulis jalannya untuk kau.

semoga nyawa yang satu lagi itu sihat dan selamat tiba di pelukan kau.

semoga segala yang berlaku punya pengajaran buat kau. 

segala semoga yang baik atas dunia ini aku tujukan buat kau.

Selamat Hari Lahir Kak Ansari.

yang benar,

Adik yang hanya bertegur di alam maya.
semoga kau bahagia selamanya.




2 comments:

Ansari Azrul said...

heyyyy. baru berkesempatan komen. tq bucuk! i love you. tqsm :*

AAINA said...

i wangi okay *spray perfume 3 botol*